Aquesta fase ha estat molt interessant ja que he entrat de ple en les pràctiques pròpiament dites. Els primers dies, vaig fer tota una recollida d’informació sobre l’alumnat de l’escola i que assisteix al centre que em va portar més temps del que havia previst ja que era molta informació a revisar. Tota aquesta revisió ha estat debatuda i concensuada amb la tutora de pràctiques en tot moment.
Pel que fa al document sobre el Pla d’atenció a la diversitat no existia com a tal, tot el que feia referència estava inclòs en els diferents apartats tant de PE com en el PCC: un Pla específic per l’alumnat amb NESE un Pla de d’interculturalitat i un Pla d’aprenentatge d’habilitats socials.
Les primeres observacions a les aules d’infantil van venir determinades pel meu coneixement com a mestra que treballo en el mateix cicle i conec a tot l’alumnat directa o indirectament en aquestes alçades de curs i directament amb les observacions constants a l’hora de l’esbarjo.
Tinc allò que necessito i estic enfilant aspectes relacionats amb les dificultats/necessitats que apareixen ja en aquestes primeres edats per una bona intervenció. Vaig una valoració molt positiva i a la vegada estic molt agraïda i satisfeta de le feina que estic fent així com per part del recolzament del centre escolar i del centre MARAGDA. Hi ha un equip molt cohesionat i amb aptituts professionals al meu parè exemplars! Segueixo endavant ben entusiasmada!
No hay comentarios:
Publicar un comentario